20/05/14

CANTO AQUÍ, CANTO NA HABANA

Mañá é o gran día !!!
SÉS estará connosco en vivo e en directo para recoller o VI Premio MIMI !!!


CANTO AQUÍ, CANTO NA HABANA
(Do CD de SÉS: Co xenio destrozado)

Canto aquí, canto na Habana
Canto aquí, canto na Habá
E como canto tan ben
Canto onde me peta

Agora comezo eu
E comezo por comezar
A que primeiro comeza
Primeiro ha de acabar

Canto aquí, canto na Habana,
Canto e onde me peta (x4)

Hei de cantar aquí embaixo
E hanme sentir arriba
Para que diga miña nai
Esa é a miña filla

Eu se canto fago ben
Eu se canto fago ben
Canto pola miña gorxa
E non pola de ninguén

Canto aquí, canto na Habana,
Canto e onde me peta (x4)

E agora que me puxeron
Esta guitarra na man (bis)
Se me petan na cabeza
Canto de aquí a mañán (bis)

Somos de Galiza somos
Non o podemos negar (bis)
Que nos conocen na fala
E no modo de cantar (bis)

Canto aquí, canto na Habana,
Canto e onde me peta (x4)

(Fragmento de Castelao)

Vou a dar a despedida
Vou a dar o parabén (bis)
Vou a dar a despedida
que ma dan a min tamén (bis)

Canto aquí, canto na Habana,
Canto e onde me peta (x4)

Canto no sur e no norte
Canto de aquí e de acolá
Que o sinta a xente da Habana
De Vigo de de Bogotá

Somos máis perto que lonxe
Somos pobo, somos chan
Semente de liberdade
Para vivir como irmáns

Ningún comentario:

Publicar un comentario

VISITAS